Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Lokomotywa Class66 zasili tabor Freighliner PL

W odpowiedzi na rosnącą liczbę zleceń i na potrzeby klientów w Polsce firma Freightliner PL powiększa swój tabor. Tym razem korzystając z synergii w Grupie Genesee & Wyoming sprowadza do Polski lokomotywę, która dotychczas jeździła po Wielkiej Brytanii. W Polsce będzie woziła m.in. kruszywa, zboża, węgiel i stal. 

Lokomotywa Class66 nr 66526 wyruszyła z Leeds i promem udaje się do Cuxhaven w Niemczech i stamtąd przed końcem tygodnia przyjedzie do Polski. Ze względu na różnice w systemach bezpieczeństwa i w wymaganiach przepisów w poszczególnych krajach taka lokomotywa nie może samodzielnie przejechać po linii kolejowej z Wielkiej Brytanii do Polski. Z tego powodu jedzie na 10-osiowej przyczepie samochodowej ciągniętej przez 4-osiowy ciągnik siodłowy firmy Allelys.

W Polsce, w wyspecjalizowanym warsztacie, pojazd przejdzie proces tzw. „polonizacji” – czyli dostosowania do wymogów krajowych przepisów bezpieczeństwa kolejowego. Za kilka tygodni będzie można zobaczyć ją na szlaku. Lokomotywa serii Class66 wyprodukowana przez EMD (Electro-Motive Diesel) waży ok. 120 ton, a jej długość to ponad 21 metrów.

— Dodatkowa lokomotywa to jeszcze więcej maszynistów we Freightliner PL. Trwa nasza właściwie nieustająca i słynna już na rynku kampania rekrutacyjna pod hasłem Najsilniejsi  W ostatnich miesiącach dołączyły do nas trzy elektryczne Vectrony, a wkrótce trafi do nas więcej Class66. Każda dodatkowa lokomotywa generuje zapotrzebowanie na ok. 5-6 dodatkowych maszynistów. Chętnych do pracy u nas nie brakuje m.in. ze względu na stabilność zatrudnienia, atrakcyjne pakiety wynagrodzenia, bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa pracowników i sprzętu, nowoczesne technologie, dbałość o szczegóły wyposażenia, naszą markę i poważanie na rynku. No i oczywiście ze względu na ludzi o #najsilniejszym charakterze i #najsilniejsze maszyny — napisano w komunikacie Freightliner PL w social mediach. 

Czytaj też: Freightliner i ONE uruchomili w Wielkiej Brytanii pociąg zasilany biopaliwem

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close