Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Nowa lokalizacja w Niemczech dla pociągów Hupac do Gądków i Pruszkowa

Tagi: Duisburg, Hupac,

Hupac rozpoczął obsługę pociągów intermodalnych do Polski z nowego terminalu Duisburg Hohenbudberg. Nowa lokalizacja umożliwia skomunikowanie przewozów intermodalnych miedzy Duisburgiem a Polską z przewozami do Singen i różnych destynacji we Włoszech.

Od 6 września szwajcarski operator logistyczny skierował swoje pociągi wahadłowe między Duisburgiem a terminalami METRANS w Gądkach pod Poznaniem i w Pruszkowie do centrum przeładunkowego w Duisburg Hohenbudberg, którego operatorem jest Samskip.

— Terminal oferuje długie godziny otwarcia dla doskonałej obsługi klienta. Rozkłady jazdy naszych pociągów wahadłowych Duisburg-Gadki oraz Duisburg-Prusków pozostaną bez zmian — napisano w w komunikacie.

Zaletą nowej lokalizacji jest możliwość wysyłania ładunków między Polską, a szeregiem destynacji we Włoszech i południowych Niemczech i Szwajcarii.

Hupac dysponuje rozbudowaną siatką regularnych połączeń opartych na pociągach wahadłowych między portami nad Morzem Północnym oraz terminalami w północnej Europie i Niemczech, a Włochami, Austrią i Szwajcarią. Ponadto operator realizuje przeładunki między serwisami w kierunku północ — południe a pociągami wahadłowymi do krajów Europy środkowej i wschodniej w tym Polski. Nowy terminal Hohenbudberg jest przykładem takich połączeń.

Hupac realizuje też połączenia między terminalem Schwarzheide a Kątami Wrocławskimi i Euroterminalem Sławków. Oprócz przewozu kontenerów pociągi wahadłowe transportują naczepy P400 magistralami transaplejskimi przez nowe tunele bazowe w Szwajcarii. Tego typu usługi są jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów transportu kombinowanego w Europie, w związku z coraz większym naciskiem na zmianę modalności w przewozach towarowych. 

Szwajcarski operator planuje także budowę terminalu w Brwinowie pod Warszawą. Kompleks przeładunkowy będzie składał się z magazynu o powierzchni 42 000 m2, czterech torów o minimalnej długości 750 m i pomieszczeń administracyjnych.

Czytaj też: Hupac zbuduje swój pierwszy w Polsce terminal intermodalny

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close