Partner portalu

Gdynia Container Terminal

Tagi:

Terminal kontenerowy oferujący przeładunek kontenerów i ładunków drobnicowych, składowanie, formowanie i rozformowanie kontenerów, mocowanie ładunków, przeładunki sztuk ciężkich oraz usługi magazynowania.

Gdynia Container Terminal S.A.

ul. Energetyków 5
81-184, Gdynia

tel. +48 58 78 55 333
fax: +48 58 78 55 336
sekretariat@gct.pl
www.gct.pl

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Hutchison Ports Gdynia (GCT) jest członkiem grupy Hutchison Ports. Sieć terminali Hutchison Ports obejmuje 52 porty w 27 krajach. Na przestrzeni lat Hutchison Ports rozszerzyło swoją międzynarodową działalność na inne sektory logistyczne i transportowe. Obejmują one terminale dla statków wycieczkowych, centra dystrybucyjne, usługi kolejowe oraz stocznie remontowe. W 2019 r. sieć portowa Hutchison Ports przeładowała łącznie 86,0 milionów TEU na całym świecie.


Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

PION HANDLOWY


tel. +48 58 78 55 300  
tel. +48 58 78 55 355
 handlowy@gct.pl


PION DYREKTORA NACZELNEGO


tel.  +48 58 78 55 332 
fax: +48 58 78 55 336
 sekretariat@gct.pl


DZIAŁ INFORMATYKI


tel. +48 58 78 55 368
 it@gct.pl

Hutchison Ports Gdynia jest zlokalizowany przy Nabrzeżu Bułgarskim w Porcie Gdynia na terenie o łącznej powierzchni 19,6 ha z dostępem do 812 m nabrzeża. GCT posiada prawo wieczystego użytkowania gruntów do grudnia 2089 r. Obecnie, GCT oferuje 362 m nabrzeża o głębokości 13,5 m oraz 450 m o głębokości do 11,0 m.
Po zakończeniu modernizacji 85 m nabrzeża i pogłębieniu kanału portowego do 16,0 m, GCT będzie oferować 447 m nabrzeża o głębokości 15,5 m oraz 365 m nabrzeża o głębokości do 11,0 m.

 

URZĄDZENIA PRZEŁADUNKOWE:

  • 2 suwnice nabrzeżowe typu „super-post-Panamax” o udźwigu 65 T i wysięgu 61 m
  • 1 suwnica nabrzeżowa typu „post-Panamax” o udźwigu 60 T i wysięgu 54 m
  • 1 suwnica nabrzeżowa typu „post-Panamax” o udźwigu 41 T i wysięgu 41 m
  • 2 suwnice nabrzeżowe typu „Panamax” o udźwigu 31,5 T i wysięgu 35 m
  • 1 żuraw samobieżny o udźwigu 100 T
  • 1 żuraw szynowy o udźwigu 50 T
  • 7 elektrycznych suwnic placowych o udźwigu 41 T (6 warstw, 6 rzędów)
  • 3 suwnice placowe o udźwigu 41 T (5 warstw, 6 rzędów)
  • 4 suwnice placowe o udźwigu 40 T (5 warstw, 6 rzędów)
  • 4 wozy podnośnikowe o udźwigu 45 T
  • 1 wóz podnośnikowy o udźwigu 10T
  • 1 wóz podnośnikowy do pustych kontenerów o udźwigu 8T
  • 22 ciągniki i 23 naczepy terminalowe
  • 4 naczepy drogowe
  • 12 wózków widłowych o udźwigu od 2,0 T do 16,0 T

Jak poprawić wydajność, produktywność i bezpieczeństwo w branży portowej?

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close