Kalmar wprowadza nową markę po debiucie na giełdzie
Kalmar przedstawił odświeżoną tożsamość marki po przekształceniu w spółkę publiczną notowaną na giełdzie Nasdaq Helsinki. Wizją Kalmar jest bycie prekursorem w dziedzinie zrównoważonego sprzętu i usług do przeładunku towarów.
— Ta wizja wyznacza nasz cel i obietnicę marki: branża logistyczna zmienia się, aby sprostać wyzwaniom naszego świata. W Kalmar jesteśmy na czele tej transformacji. Dzięki naszemu globalnemu zasięgowi napędzamy zrównoważoną obsługę materiałów i pomagamy naszym klientom w poprawie ich bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju i produktywności. Razem sprawiamy, że każdy ruch się liczy — mówi Sami Niiranen, prezes i dyrektor generalny Kalmar.
Kalmar utrzymuje swoją dobrze ugruntowaną nazwę, wprowadzając jednocześnie nową tożsamość marki, obietnicę marki i zasady marki, które mają znaleźć oddźwięk wśród jej zróżnicowanych interesariuszy i oznaczać jej ewolucję jako firmy. Dzięki odnowionej marce, która odzwierciedla jej przyszłościową wizję, Kalmar jest gotowy rozpocząć nowy rozdział jako niezależna, notowana na giełdzie firma. Obietnica marki Kalmar, „sprawiając, aby każdy ruch się liczył”, odzwierciedla nasze zaangażowanie w zapewnianie realnej wartości naszym klientom, partnerom, pracownikom, udziałowcom i nie tylko.
Nowa identyfikacja wizualna Kalmar składa się z nowego logo, palety kolorów, typografii i nowego elementu projektu o nazwie „Więzy postępu”. Nowe logo Kalmar składa się z dwóch elementów: symbolu „K” i znaku słownego Kalmar. Szanując dziedzictwo niezawodności, innowacji i jakości Kalmar, a jednocześnie czerpiąc inspirację z kultowego znaku „K” Kalmar, symbol K został udoskonalony, aby był bardziej nowoczesny i świeży, ale nadal znajomy. Nowe logo jest mocne, dynamiczne i ekspresyjne, dzięki czemu Kalmar jest charakterystyczną i rozpoznawalną marką.
„Więzy Postępu” pokazują, w jaki sposób Kalmar jest kluczową częścią globalnego łańcucha dostaw i prekursorem w dziedzinie zrównoważonego sprzętu i usług do obsługi materiałów. „Obligacje postępu”Więzy postępu” to wszechstronne narzędzie projektowe do komunikowania działań, postępu i współpracy.
— Nasza marka odzwierciedla nas jako firmę: opiera się na naszej długiej historii, głęboko zakorzenionej wiedzy specjalistycznej i szerokim portfolio sprzęt i usługi. Nasza nowa identyfikacja wizualna wzmacnia obietnicę i historię naszej marki oraz stanowi podstawę wszystkich naszych komunikatów. Uchwyca ona powiązaną kulturę, która wyznacza drogę naprzód i sprawia, że Kalmar jest o krok przed innymi — mówi Maija Eklöf, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji, zarządzania dealerami i wglądu w potrzeby klientów.
Źródło: Kalmar
Kalmar jest Partnerem wizyty studyjnej, która odbędzie w ramach Konferencji INTERMODAL IN POLAND NORTH — SOUTH. Wydarzenie to odbędzie w dniach 19-20 września br. Program konferencji oraz informacje organizacyjne znajdą Państwo na stronie: https://intermodalinpoland.eu/