Naczepy podkontenerowe Schmitz Cargobull. Efektywność i bezpieczeństwo transportu intermodalnego
Schmitz Cargobull zmienił nazwy podwozi kontenerowych z naczepą S.CF, aby podkreślić indywidualne przeznaczenie modeli S.CF. Dla klientów specjalizujących się w transporcie intermodalnym Schmitz Cargobull oferuje cztery podwozia kontenerowe z naczepą S.CF w Europie do optymalnego i bezpiecznego transportu kontenerów w rozmiarach od 20′ do 45′.

S.CF ALLROUND 20-45 został zaprojektowany do uniwersalnego zastosowania i może pomieścić wszystkie kontenery o średnicy od 20′ do 45′ (poprzednio „S.CF EURO”). Podwozie S.CF LIGHT 40/45 zostało specjalnie zaprojektowane do transportu kontenerów 40′ i 45′ ze względu na niską masę własną (poprzednio „S.CF EURO LIGHT”). Do pracy w porcie przeznaczone są dwie naczepy kontenerowe S.CF DOCK 20/40 (poprzednio „SCF LX”) i S.CF DOCK+ 20-40 (poprzednio „SCF MX”). Plus oznacza dodatkowe 20′ położenie środkowe. Istnieją również modele S.CF przeznaczone na inne rynki. Wszystkie podwozia charakteryzują się prostą obsługą, niskimi kosztami konserwacji i wysoką jakością.
Pojazdy przeszły także lifting. Wybrano nową osłonę boczną i nową, opracowaną przez nas osłonę przeciwnajazdową, aby zapewnić zoptymalizowane prowadzenie i bardziej nowoczesny wygląd. Tylne przedłużenie, które jest teraz amortyzowane przez przepustnice, przyczynia się do wygodniejszej obsługi i funkcjonalności, a także zmniejsza ryzyko obrażeń. Nowoczesne i innowacyjne naklejki z informacyjnymi piktogramami sprawiają, że obsługa staje się łatwiejsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Kody QR dołączone do podwozia zawierają link do filmów, w których jasno wyjaśniono obsługę (np. wysuwanie tylne, osłona przeciwnajazdowa, blokowanie kontenera, wysuwanie przodu itp.). Plan załadunku pozwala użytkownikom szybko sprawdzić prawidłowe położenie kontenera na S.CF, pomagając uniknąć opóźnień podczas załadunku.
Wszystkie podwozia do przewozu kontenerów z naczepami są fabrycznie wyposażone w system telematyczny przyczepy TrailerConnect® i system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), co gwarantuje ich pełną zgodność przed nadchodzącym obowiązkiem TPMS. Dzięki cynkowaniu ogniowemu podwozia kontenerowe naczep są wyjątkowo wytrzymałe i odporne na korozję.
S.CF ALLROUND 20-45 z samowystarczalnym agregatem prądotwórczym
Naczepy podkontenerowe S.CF ALLROUND 20-45 można teraz opcjonalnie wyposażyć fabrycznie w agregat prądotwórczy. Dzięki temu elektrycznie zasilana transportowa maszyna chłodnicza na kontenerze ma samowystarczalne źródło energii przez kilka dni. Zapewnienie, że ładunek w kontrolowanej temperaturze bezpiecznie dotrze do klienta, niezależnie od zewnętrznych źródeł energii.
Schmitz Cargobull współpracuje ze swoim partnerem Genmark B.V., jednym z wiodących producentów agregatów prądotwórczych z dużą siecią serwisową w Europie. Agregat prądotwórczy UM5 jest specjalnie dostosowany do S.CF ALLROUND 20-45 i maksymalizuje prześwit pod pojazdem dostępny na rynku o ok. 30 cm. Chroniona pozycja montażowa minimalizuje ryzyko uszkodzenia.