Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Kolejny Traxx w Grupie CTL Logistics

Zaledwie miesiąc temu spółka CTL Logistics odebrała dwie lokomotywy Gama Marathon, a teraz do jej floty dołącza lokomotywa E186 Traxx MS2 DAPL. To jedenasta lokomotywa serii Traxx produkowana przez zakłady Alstom (d. Bombardier), która zasiliła tabor tego przewoźnika. 5 z tych pojazdów przeznaczonych jest do obsługi połączeń towarowych wyłącznie w Niemczech, a 6 na polsko-niemieckim korytarzu kolejowym.

fot. CTL Logistics

Wprowadzenie do napędzania międzynarodowych pociągów towarowych lokomotyw dostosowanych do poruszania się po polskiej i niemieckiej sieci kolejowej pozwala na płynne przekraczanie granicy bez konieczności wykonywania manewrów związanych ze zmianą pojazdu trakcyjnego. Lokomotywa Traxx MS2 może być zasilana prądem o napięciu 15 kV AC i 3 kV DC oraz jeździć z prędkością maksymalną 140 km/h w Polsce i 160 km/h w Niemczech. Pociągi CTL Logistics z lokomotywami Traxx w konfiguracji DAPL przewożą takie kategorie ładunków jak paliwa, produkty chemiczne, produkty rolne oraz ładunki intermodalne.

— Przy wsparciu dobrze funkcjonujących naszych spółek kolejowych na terenie Polski i Niemiec, rozwój wielosystemowej floty stanowi to idealną ofertę na dynamicznie rozwijającym się kierunku przewozu towarów wschód-zachód Europy. W planie na 2024 mamy pozyskanie kolejnych jednostek tego typu. Ostateczny kształt naszej floty lokomotyw będzie uzależniony od tempa rozwoju Spółki, a także sytuacji rynkowej w zakresie przewozów. Taka specjalizacja pozwala nam jednak na optymizm, pomimo sygnałów o schładzaniu koniunktury — komentuje Krzysztof Pietrzyk, Członek Zarządu ds. Handlu i Rozwoju Grupy CTL Logistics

W ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka CTL Logistics pozyskała aż 5 nowoczesnych jednostek do przewozu towarów – lokomotyw Gama Marathon i Traxx. —To oczywiście duża inwestycja, ale także doskonała droga do zwiększenia wydajności i niezawodności naszych usług transportowych. Nie bez znaczenia jest też aspekt środowiskowy, nowe jednostki to oczekiwana przez naszych europejskich klientów i partnerów biznesowych niskoemisyjność  — komentuje Krzysztof Pietrzyk.

Czytaj też: CTL Logistics odbiera pierwsze lokomotywy Gama.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close