Intermodal Operations Manager / Poznań
Intermodal Operations Manager
Miejsce pracy: Poznań
Z pasją i zaangażowaniem tworzymy firmę świadczącą nową jakość w branży usług transportowo-spedycyjnych. Zapewniamy najwyższy poziom obsługi logistycznej zarówno małym lokalnym producentom, jak i dużym międzynarodowym korporacjom.
Zapraszamy kandydatów do składania aplikacji na stanowisko Intermodal Operations Manager
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie wszystkimi obszarami operacyjnymi w ramach transportu intermodalnego, kierując zespołem i nadzorując wszystkie aspekty operacji, jednocześnie optymalizując procesy transportowe pod kątem terminowości, jakości i rentowności,
- Monitorowanie wskaźników efektywności, analizowanie danych operacyjnych oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę wyników,
- Zapewnienie najwyższej jakości usług poprzez ciągłe doskonalenie projektu w odpowiedzi na potrzeby klientów i zmiany rynkowe,
- Współpraca z klientami, uczestniczenie w spotkaniach operacyjnych i przetargach oraz budowanie trwałych relacji, a także współtworzenie ofert i negocjacje wraz z działem BD,
- Podnoszenie jakości operacyjnej, poprzez stałą pracę nad doskonaleniem zespołu, skupiając się na komunikacji i poszanowaniu wartości,
- Tworzenie krótko- i długoterminowych planów we współpracy z różnymi działami, aby opracować skuteczne strategie, a także współdefiniować i wdrażać cele strategiczne oraz operacyjne w ścisłej współpracy z zarządem,
- Nadzorowanie współpracy z operatorami kolejowymi, promowymi poprzez monitorowanie jakości serwisu oraz skuteczności operacji,
- Udział w projekcie rozwoju usług intermodalnych w całej organizacji.
Nasze wymagania:
- Co najmniej pięcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w logistyce, transporcie drogowym, w szczególności mile widziane będzie doświadczenie w transporcie intermodalnym (jednak nie jest to warunek konieczny),
- Umiejętność efektywnego zarządzania operacjami, koordynowanie wielu obszarów,
- Umiejętność kierowania zespołem (12 osób),
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- Zarządzanie oparte na wartościach, umiejętność rozwijania kompetencji i odpowiedzialności zespołu,
- Doświadczenie w koordynacji projektów oraz wiedza w zakresie prowadzenia projektów optymalizacyjnych,
- Świadomość ciągłego doskonalenia oraz doświadczenie w projektach Lean,
- Wysokie umiejętności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Rozwijanie kultury organizacyjnej, reprezentowanie operacji wewnątrz i na zewnątrz oddziału,
- Umiejętność adaptacji w dynamicznym środowisku biznesowym.
Oferujemy:
- Pracę w komfortowym biurze umiejscowionym w pięknej lokalizacji Jeziora Maltańskiego w Poznaniu,
- Chcemy, żebyś czuł/a się u nas dobrze i robił/a to co sprawi Ci przyjemność, dlatego na pewno ucieszą Cię dodatki takie jak owoce, kawa, herbata to wszystko czeka na Ciebie każdego dnia,
- Prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport,
- Budżet szkoleniowy,
- Eventy integrujące zespół,
- Wiele organizowanych wydarzeń społecznych, kulturowych i sportowych,
- Możliwość korzystania z siłowni w naszym biurowcu,
- Udział w wyjątkowym projekcie, przyszłościowym i proekologicznym,
- Faktyczny rozwój zawodowy,
- Zespół relacyjny, otwarty na współpracę i dzielenie się swoją wiedzą.
Aplikacje proszę przesyłać na adres e-mail: beata.kubicka@locotranssped.eu
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez LOCOTRANSSPED Sp. z o.o.”