Kontenerowce Diamond Line zawijają do terminalu Hutchison Ports Gdynia
Linia żeglugi bliskiego zasięgu Diamond Line, należąca do chińskiego grupy COSCO Shipping Lines poinformowała o rozszerzeniu swojego serwisu łączącego porty Morza Bałtyckiego i Północnego o zawinięcia w terminalu Hutchison Ports Gdynia. W ramach tej usługi statki będą wpływać do Gdyni w każdą sobotę.

Pierwsze zawinięcie kontenerowca Diamond Line do terminalu GCT miało miejsce w sobotę 22 lipca. W ramach serwisu GBX statki tego armatora będą co tydzień zawijać do portów Kłajpeda, Kotka, Helsinki, Gdynia, Gdańsk, Hamburgu i Bremerhaven. Serwis ten zapewnia również skomunikowanie z różnymi portami w Europie, Ameryce Centralnej, USA, Kanadzie i Ameryce Południowej.
Pokonanie całej pętli zajmuje 14 dni, a połączenie to obsługują zbudowany w 2009 r. kontenerowiec OOCL RAUMA, który ma ładowność 1425 TEU i pływa pod banderą Holandii oraz statek BALTIC SHEARWATER, który na pokład zabiera 1638 TEU i pływa pod banderą Cypru.
Niedawno terminal Hutchison Ports Gdynia wzbogacił się o nowe połączenie armatora Ocean Network Express (ONE) w ramach serwisu IBESCO, który łączy Gdynię z portami Europy Zachodniej.
Czytaj tez: Nowy serwis ONE zaczął zawijać do terminalu Hutchison Ports Gdynia
