Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Schavemaker zwiększył częstotliwość kursowania pociągów miedzy Kątami Wrocławskimi a Moerdijk

Schavemaker zwiększył częstotliwość kursowania pociągu Moerdijk (Holandia) — Kąty Wrocławskie z 2 do 3 par tygodniowo. Oprócz trasy między Polską a Wielką Brytanią i Irlandią operator ten zaczął obsługiwać również transporty w kierunku Hiszpanii (połączenie kolejowe) i Portugalii (żegluga bliskiego zasięgu) z przeładunkiem w Moerdijk.

Obecnie pociągi z Polski w kierunku Holandii odjeżdżają w niedziele, wtorki i czwartki, a z Moerdijk do Kątów Wrocławskich we wtorki, czwartki i soboty. Składy transportują kontenery 45-stopowe, a także tank kontenery i silosy. Główną działalnością operatora są usługi transportu intermodalnego od drzwi do drzwi między Polską a Wyspami Brytyjskimi z wykorzystaniem kontenerów 45’, ale od tego roku Schavemaker włączył do swojej siatki połączeń intermodlanych Hiszpanię i Portugalię.

— W tym roku mimo niesprzyjającej sytuacji makroekonomicznej zauważamy dużo większe zainteresowanie klientów transportem intermodalnym i zrównoważonym rozwojem. Dlatego nasza firma kładzie duży nacisk na obniżenie śladu węglowego, a do naszej palety usług wprowadziliśmy kilka zielonych rozwiązań transportowych na pierwszą i ostatnią milę, którą trzeba wykonać drogowo. Są to głównie dostawy przy wykorzystaniu niskoemisyjnych źródeł energii takich jak LNG, Bio LNG oraz HVO. W przypadku zainteresowania klientów dostawami zero emisyjnymi, pojazdami w pełni elektrycznymi już dzisiaj mamy możliwość oferowania takich usług — komentuje Michal Kubalok, Branch Manager Schavemaker. 

Usługi transportu zeroemisyjnego wykonywane są dzięki elektrycznym ciągnikom siodłowym. W Holandii dwie pierwsze e-ciężarowki Volvo już dostarczają towary w ramach usług door to door Schavemakera, a w przypadku zainteresowania klientów operator może takie rozwiązanie zaoferować w Polsce. Ponadto przy terminalach w Moerdijk i Kątach Wrocławskich działają centra logistyczne tego operatora, w których jest możliwość składowania towarów oraz przeładunku np. na kontenery morskie 40 stopowe, czy jeżeli takie jest życzenie klienta na naczepę plandekę — Nasz szeroki wachlarz usług pozwala nam być zwinnym, elastycznym i dostarczać usługę najwyższej jakości — zapewnia Michał Kubalok. 

Nieopodal Kątów Wrocławskich spółka zbuduje swój drugi terminal intermodalny  w Polsce. 

Więcej informacji: Schavemaker zbuduje drugi terminal na Dolnym Śląsku

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close