We Wrocławiu zastosowano technologię kotwiącą MMR MONO-MASS na torowisku
Na przełomie marca i kwietnia zakończyła się przebudowa torowiska na skrzyżowaniu ulic Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu. W ramach prowadzonego projektu, MMR Group TransComfort dostarczył autorską, innowacyjną technologię kotwienia szyn MMR MONO-MASS.
Remont przejazdu przez torowisko na skrzyżowaniu ul. Bałtyckiej i ul. Obornickiej prowadziło MPK Wrocław wspólnie z MMR Group TransComfort, pod nadzorem Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. MMR Group TransComfort dostarczył technologie w postaci nowoczesnych prefabrykowanych płyt betonowych oraz elastycznie osadzonych i zaizolowanych szyn. W rozwiązaniu zastosowano autorski, innowacyjny produkt służący do kotwienia szyn MMR MONO-MASS.
MMR MONO-MASS jest przeznaczony do stosowania jako część systemu przytwierdzenia szyn (część systemu RCSÆ), zarówno podczas wykonywania nowej, jak i remontu już istniejącej konstrukcji torowiska. Produkt posiada bardzo dobre właściwości wypełniające przestrzeń podszynową i przyszynową, nie wpływa negatywnie na podlewkę (np. na jej konsystencję czy rozpływ), jest samoniwelujący i mrozoodporny. MMR MONO-MASS otrzymał już Krajową Ocenę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
MMR Group TransComfort zaprasza do Wrocławia na majową Komisję Torową Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej i MPK Wrocław sp. z o.o. (10-11.05.2023), podczas której przedstawi szczegóły dotyczące MMR MONO-MASS. Mgr inż. Mariusz Zaremba i mgr inż. Marcin Dziewa wygłoszą prelekcję pt. „MMR Group Polska w infrastrukturze tramwajowej. Rail Comfort SystemÆ w technologii płyt prefabrykowanych”. Będzie to doskonała okazja do zaprezentowania nowego, przełomowego produktu, wśród ekspertów polskiej branży infrastruktury torowej.