Magazyn CLIP wybrany do obsługi e-commerce marki GUESS
Arvato Supply Chain Solutions współpracuje z modową i lifestylową marką GUESS. Międzynarodowy dostawca usług łańcucha dostaw i handlu elektronicznego zajmie się biznesem online dla nowego klienta. Firma świadczy usługi logistyczne w centrum magazynowym CLIP w Jasinie k/Poznania.

Na dedykowanej dla GUESS powierzchni magazynowej o powierzchni 20 000 metrów kwadratowych, Arvato Supply Chain Solutions realizuje usługi w kanale business-to-consumer (B2C), co oznacza wysyłkę indywidualnych zamówień klientów do kilkudziesięciu krajów, zarówno w Europie, jak i poza nią. Dodatkowo uwzględniane są również przesyłki typu business-to-business (B2B) (np. zaopatrzenie rynku).
W pierwszym roku współpracy Arvato Supply Chain Solutions zatrudni około 100 osób, a w szczycie sezonu liczba ta może się nawet podwoić. Mając na celu dywersyfikację, efektywność i zapewnienie klientom płynnych zakupów, GUESS określił nowe centrum dystrybucyjne w Polsce jako kluczowy atut dla osiągnięcia tych celów. Otwarcie w pełni dedykowanego centrum przetwarzania e-commerce to efekt doskonałej współpracy i pracy zespołowej pomiędzy Arvato Supply Chain Solutions i GUESS, osiągniętej pomimo nieprzewidywalnego scenariusza pandemii, w którym narodził się ten projekt. GUESS z dumą ogłasza, że nowe polskie centrum dystrybucyjne kończy planowany zasięg logistyczny GUESS na 2021 rok – napisano w komunikacie.
— Bardzo cieszy nas fakt, że kolejna międzynarodowa marka z branży modowej, która dynamicznie rozwija sprzedaż internetową, zdecydowała się na dywersyfikację swojej działalności logistycznej i powierzenie obsługi tego wymagającego sektora naszej firmie – wyjaśnia Lidia Ratajczak-Kluck, dyrektor zarządzający w Arvato Rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw w Polsce.