Partner portalu

Grupa Wołga-Dniepr rozwija połączenia lotnicze Chiny – UE

Grupa Wołga-Dniepr kontynuuje rozbudowę połączeń lotniczych między Chinami a Europą. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów, spółka Atran, zajmująca się ekspresowym transportem lotniczym, rozpoczęła obsługę drugiej trasy cargo między Kolonią a chińskimi miastami.

źródło: Atran

W grudniu rosyjska linia lotnicza Atran, będąca ekspresowym przewoźnikiem cargo Grupy Wołga-Dniepr, uruchomiła drugą lotniczą trasę towarową między Chinami a Niemcami. Połączenie między Shenzhen a Kolonią obsługiwane jest co tydzień samolotami Boeing 737-800BCF.

Rosnący chiński eksport

Chińskie miasto zostało wybrane ze względu na rosnące zapotrzebowanie na eksport zaawansowanych technologii, a także e-commerce, branżę opieki zdrowotnej i produkcję towarów drobnicowych. Vitaliy Andreev, dyrektor generalny Atran, mówi, że trasa została uruchomiona głównie w odpowiedzi na zapotrzebowanie azjatyckich klientów, ponieważ ich liczba stale rośnie. „Jest to drugie bezpośrednie połączenie lotnicze z Chin do Kolonii/Bonn i stanowi doskonałą alternatywę w Europie dla wielu chińskich eksporterów. Nasi klienci docenią bezpośrednie loty z Xi’an i Shenzhen” – dodaje.

Połączenie między X’ian i Kolonią było już wcześniej otwarte. W listopadzie Atran zaczął obsługiwać regularne loty z tego 13-milionowego miasta położonego w centralnej części Chin za pomocą Boeinga 737-800BCF. Firma podała, że ​​sama usługa składała się z trzech segmentów z dwoma lądowaniami technicznymi w Krasnojarsku i Moskwie. Trasa między miastami chińskimi i niemieckimi trwa 12 godzin. Jeden samolot może przewieźć do 23 ton różnych ładunków, w tym drobnicy, e-commerce, towary niebezpieczne, żywe zwierzęta itp.

Dlaczego Kolonia?

Port lotniczy Kolonia/Bonn został wybrany częściowo ze względu na jego długie relacje biznesowe z Atranem (lotnisko i spółka współpracują od 2012 roku). Drugim powodem, dla Andreeva, jest fakt, że jest „jednym z nielicznych portów lotniczych nastawionych na tworzenie korzystnych warunków dla lotnictwa cargo”. W obliczu rosnącego popytu wzmocnił infrastrukturę cargo i znalazł niezbędne zasoby – komentuje rosyjski menedżer.

„Decyzja Atran o obsłudze lotu z Xi’an do Kolonii jest w pełni zgodna z naszym pragnieniem zwiększenia obrotów towarowych z Chin. W tej chwili zauważamy, że coraz więcej chińskich spedytorów wybiera lotnisko Kolonia/Bonn jako alternatywę dla ruchliwych lotnisk europejskich – mówi Thorsten Wiefer, dyrektor ds. rozwoju sektora cargo na lotnisku Kolonia/Bonn.

Rosyjski przewoźnik ma już doświadczenie w łączeniu różnych chińskich miast z rosyjskimi hubami. W różnych okresach firma obsługiwała połączenia z Shijiazhuang, Nanjing, Hangzhou, Urumqi oraz Zhengzhou, Dalian, Szanghaju. Niektóre z nich wciąż znajdują się na jego mapie. Te i wiele innych tras firmy obsługuje flota trzech Boeingów 737-400SF i sześciu Boeingów 737-800BCF.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close