Gefco partnerem logistycznym Citroëna
Gefco został partnerem logistycznym Citroëna we Włoszech w zakresie obsługi innowacyjnego i w pełni elektrycznego pojazdu czterokołowego AMI. W ramach umowy Gefco będzie zarządzać transportem, operacjami poprodukcyjnymi i magazynowaniem, a także dostawą pod drzwi i przekazaniem auta nowemu właścicielowi.

Gefco Włochy odbierze Citroëna AMI na swoim placu składowym w Guasticce (Livorno), gdzie wyspecjalizowany personel przeprowadzi wszystkie czynności poprodukcyjne, niezbędne do wprowadzenia pojazdu na drogi. Ponadto GEFCO udostępni powierzchnie magazynowe dla pojazdów Citroën AMI, oczekujących na dostawy do obiorców z Włoch.
Operacje poprodukcyjne obejmują mycie pojazdu, kontrolę płynów, konfigurację, montaż akcesoriów oraz pakietów MY AMI POP i MY AMI VIBE. Gefco pomoże uzyskać wysoki poziom personalizacji poprzez montaż dodatkowych elementów dekoracyjnych, które zmieniają wygląd zewnętrzny pojazdów, nadając im charakterystyczny styl. Citroën AMI – lekki czterokołowiec, dostępny dla 14-latków z prawem jazdy kategorii AM – spełnia nowe potrzeby w zakresie mobilności, dzięki łatwemu i intuicyjnemu systemowi cyfrowemu, pomagającemu w codziennym użytkowaniu pojazdu.
W ramach partnerstwa Gefco będzie również realizować dostawy do domu. Wszyscy kierowcy pracujący dla operatora logistycznego zostali przeszkoleni w zakresie dystrybucji i prezentacji pojazdu, aby umożliwić klientom natychmiastowe korzystanie z każdej funkcji. W połączeniu z w pełni cyfrowymi umowami zakupu Citroëna, takie rozwiązanie zapewnia klientom nowe doświadczenie.
„Jesteśmy zadowoleni, że możemy pracować dla Citroëna AMI, zaprojektowanego w taki sposób, aby zrewolucjonizować wizję miejskiej mobilności. Gefco zarządza transportem, konfiguracją i personalizacją oraz dostawą auta bezpośrednio do domu klienta, zgodnie z aktualnymi procedurami bezpieczeństwa w pandemii. Pracujemy z Citroën Włochy, aby oferować klientom naprawdę wyjątkowe doświadczenia!” – mówi Fabrice Barthe, dyrektor zarządzający Gefco Włochy.