Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Wybrano oferty na kolejne odcinki S19

Tagi: GDDKiA, S19,

Oferta konsorcjum Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o. (lider) oraz Aldesa Construcciones S.A. (partner) została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S19 na odcinku od węzła Iskrzynia do węzła Miejsce Piastowe. Na odcinku Miejsce Piastowe – Dukla, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Strabag Sp. z o.o. 

S19
fot. GDDKiA

Obie oferty przewidują przedłużenie okresu gwarancji na wybrane elementy drogi o 5 lat i skrócenie terminu realizacji o 3 miesiące. Przy braku odwołań od dokonanego wyboru oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, możliwe będzie podpisanie umów.

Kryteria oceny ofert

Złożone oferty były oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów: cena (60 proc.) i kryteria pozacenowe (40 proc.) czyli przedłużenie okresu gwarancji jakości na ekrany akustyczne wraz z ich posadowieniem, instalacje zasilające i konstrukcje wsporcze (30 proc.) oraz termin realizacji kontraktu (10 proc.). 

S19 Iskrzynia – Miejsce Piastowe

W przetargu na odcinek S19 Iskrzynia – Miejsce Piastowe wpłynęło 11 ofert, a zwycięskie konsorcjum wyceniło zaprojektowanie i budowę tego odcinka na 365 074 863,34 zł brutto.

S19 Miejsce Piastowe – Dukla

W przetargu na ten dziesięciokilometrowy odcinek, oferty złożyło osiem firm. Strabag za zaprojektowanie i wykonanie tego odcinka drogi zaoferował 478 907 636,94 zł brutto.

 Obowiązki przyszłego wykonawcy

Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie i budowa 10,1 km dwujezdniowej drogi ekspresowej. W ramach prac powstanie węzeł drogowy Dukla, para Miejsc Obsługi Podróżnych Równe (MOP kat. I), obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (trzy estakady, pięć wiaduktów, sześć mostów, przejście górne dla dużych zwierząt, dwa przejścia dolne dla średnich zwierząt, przejście dolne dla małych zwierząt, dwa przepusty). Droga zostanie wyposażona w urządzenia BRD oraz ochrony środowiska. Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna. 

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close