Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej

Tagi: Siemens,

Firma Siemens Mobility podpisała umowę z Tajwańską Administracją Kolei (TRA) na wdrożenie nowoczesnej technologii systemów nastawczych na 68 stacjach, które obejmą łącznie 450 km sieci kolejowej. W ramach tej umowy Siemens Mobility zapewni 10-letni serwis oraz możliwość instalacji systemów na dodatkowych 10 stacjach. Wartość kontraktu to 231 milionów euro. Modernizacja systemu sygnalizacji pozwoli TRA na lepszą optymalizację pracy i utrzymania sieci kolejowej.

 Siemens Mobility
fot. mat. pras

Sieć kolejowa zarządzana przez TRA obejmuje około 1110 km i każdego roku przewozi ponad 232 miliony pasażerów i 7,7 miliona ton towarów, łącząc miasta z obszarami wiejskimi. Jest to dodatek do oddzielnie zarządzanej szybkiej kolei, która obejmuje 350 km wzdłuż zachodniego wybrzeża, łącząc stolicę Tajpej z południowym miastem Kaohsiung, oraz 131 km masowego transportu w Tajpej. Połączenie miejskich systemów szybkiego transportu zbiorowego z koleją główną tworzy wysoce wydajną sieć transportu kolejowego. 

Nasza najnowocześniejsza technologia sygnalizacji i namierzania rozszerzy operacje w całej sieci, zwiększając niezawodność i dostępność usług, co poprawi wrażenia pasażerów. Ten ważny projekt dodatkowo podkreśla naszą wiodącą pozycję w dziedzinie dostarczania zautomatyzowanych i cyfrowych systemów sygnalizacji, które zwiększają bezpieczeństwo i przepustowość podróży kolejowych – powiedział Andre Rodenbeck, dyrektor pionu Rail Infrastructure w Siemens Mobility.

Siemens Mobility dostarczy swój system EI Trackguard Westrace Mk II, wysoce elastyczny, oparty na mikroprocesorze system blokad, odpowiedni zarówno dla kolei lokalnych, jak i linii magistralnych, który sprawdził się w ponad 1200 instalacjach na całym świecie. Dzięki wszechstronności konfiguracji, elastycznej architekturze, zwiększonej mocy przetwarzania i wielu możliwościom łączności, Trackguard Westrace Mk II oferuje operatorom kolejowym realne korzyści pod względem całkowitego kosztu posiadania (TCO), lepszej punktualności i większej przepustowości.

Do realizacji kontraktu Siemens Mobility wykorzysta także system OMNES do konserwacji predykcyjnej poprawiającej ogólną wydajność operacji w celu zapewnienia 100% dostępności usług oraz technologię BIM usprawniająca projektowanie oraz umożliwiająca zapis całej sieci kolejowej i wykorzystanie cyfrowych modeli otoczenia do rejestrowania istotnych informacji i danych oraz zarządzania nimi. 

Ponadto Siemens Mobility zainstaluje prototypową stację z blokadą opartą na Distributed Smart Safe System (DS3), innowacyjną i cyfrową platformę bezpieczeństwa.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close