Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

‎Hyster elektryfikuje wózki 18-tonowe‎

Hyster wyposażył popularne wśród europejskich operatorów terminali wózki typu J10-18XD  w zestawy baterii litowo-jonowych. Te zeroemisyjne pojazdy są w stanie unieść od 10 do 18 ton. Oprócz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, wózki widłowe zapewniają wyższą wydajność na terminalach i lepszy komfort pracy kierowców.

Hyster elektryfikuje wózki 18-tonowe‎
Źródło: HYSTER

Hyster kontynuuje transformację swojej działalności zgodnie z wytyczonymi celami „zeroemisyjnymi”. Zaledwie miesiąc temu amerykańska firma ogłosiła opracowanie wodorowego reach stackera. Obecnie w wózkach podnośnikowych typu J10-18XD (w obu Amerykach znanych jako J230-360XD i J360XD36-48) zainstalowano baterie litowo-jonowe o napięciu 350 V. „To przełomowe rozwiązanie dla tych przedsiębiorstw z branży przemysłu ciężkiego, którym zależy na osiągnięciu ekologicznych celów w fabrykach, magazynach i na placach” – zauważył Jan-Willem van den Brand, dyrektor ds. globalnego rozwoju rynku dużych wózków Hyster.

Pięć kluczowych cech

Elektryczne wózki widłowe J10-18XD mają pięć istotnych cech, które odróżniają je od analogicznych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Po pierwsze, wózki zostały wyposażone w wysokonapięciowe (350 V) i wysokowydajne (275 kilowatogodzin) akumulatory litowo-jonowe oraz specjalnie zaprojektowane chłodzone wodą silniki oraz sterowniki, które dodatkowo zapobiegają gromadzeniu się ciepła. Systemy monitorujące akumulatory kontrolują także niedoładowanie i przeładowanie. Rezultatem tego jest kolejna cecha: zerowa emisja, co jest zgodne z polityką dekarbonizacji.

Dwie inne cechy są również związane z akumulatorami: konserwacja i ładowanie. Akumulatory łatwo mogą  zostać wymieniane a dodatkowo, wózki widłowe J10-18XD wyposażono w system szybkiego ładowania, który umożliwia naładowanie akumulatora na godzinę pracy w ciągu zaledwie 11 minut.

Ostatnią cechą jest wyjątkowy komfort pracy kierowców, którzy mają do dyspozycji cichą i wygodną kabinę. Warto zaznaczyć, że przejście Hystera na wózki z napędem  litowo-jonowym było mocno wspierane przez lokalnych dealerów firmy, którzy na całym świecie współpracują z każdym klientem w celu określenia dokładnych wymagań dla konkretnego zastosowania i skonfigurowania systemu akumulatorów w sposób odpowiedni dla danej operacji.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close