Partnerzy portalu

slideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslideslide

Siemens Mobility zmodernizuje największą towarową stację kolejową w Holandii

Tagi: Siemens,

Firma Siemens Mobility podpisała umowę z ProRail B.V na pełną modernizację towarowej stacji kolejowej Kijfhoek – największej górki rozrządowej w Holandii i ważnym połączeniu między portami w Rotterdamie a głównymi obszarami przemysłowymi w Europie.

Siemens Mobility
fot. mat. prasowe

Umowa obejmuje dostarczenie najnowocześniejszego, w pełni zautomatyzowanego systemu do zarządzania operacjami górki rozrządowej i 15-letnim serwisem utrzymaniowym. Zajmująca 50 hektarów stacja rozrządowa Kijfhoek, znajduje się na południowy wschód od Rotterdamu i posiada 14 tory przyjazdowe, 41 torów kierunkowych oraz 12 torów postojowych.

– Zwiększona automatyzacja kolejowych stacji towarowych, systemów i procesów ma znaczący wpływ na efektywność ekonomiczną transportu towarowego, ponieważ  inteligentne systemy pozwalają na szybsze, bardziej niezawodne i dalekosiężne dostawy towarów. Jako światowy lider na rynku automatyzacji przewozów towarowych oraz serwisu utrzymaniowego, nasze zaawansowane rozwiązanie Trackguard Cargo MSR32 i wysoce zdigitalizowana obsługa klienta, umożliwi Kijfhoek bezpieczne zwiększenie wydajności i niezawodności swoich działań – powiedział Andre Rodenbeck, dyrektor pionu Rail Infrastructure w Siemens Mobility.

Siemens Mobility dostarczy rozwiązanie do automatyzacji Trackguard Cargo MSR32, co pozwoli stacji rozrządowej na sprawniejsze wykonywanie czynności rozrządowych. Ponadto wysoce zdigitalizowane usługi serwisowe usprawnią ogólną eksploatację i zmniejszą ogólne koszty cyklu życia. Zakończenie modernizacji planowane jest na 2024 r., a w jej trakcie Kijfhoek będzie dysponować co najmniej 50% dotychczasową przepustowością.

Trackguard Cargo MSR32 to sprawdzony system zaprojektowany specjalnie do wydajnego zarządzania i organizacji ruchu wagonów na stacjach towarowych. Pozwala na racjonalizację sekwencji operacyjnych na wszystkich poziomach, od przyjazdu pociągu do odjazdu pociągu i zapewnia maksymalną możliwą automatyzację wszystkich cykli pracy i operacji. Obejmuje to układy kontroli trasy i prędkości dla wszystkich rozjazdów, hamulców i przeciągarek torowych oraz, bazujące na komunikacji radiowej, sterowanie pracą lokomotywy manewrowej dla dokładniejszego zarządzania prędkością odprzęgów.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close