Partnerzy portalu

CargoBeamer rozszerza siatkę połączeń

Tagi: CargoBeamer,

CargoBeamer – dostawca usług logistycznych z siedzibą w Lipsku – uruchamia dwie nowe trasy. Od czerwca klienci będą mogli korzystać z nowych połączeń intermodalnych i w przyjazny dla środowiska sposób przewozić naczepy koleją między Duisburgiem a Poznaniem oraz między Calais a Perpignan. Nowe trasy nie wpłyną na istniejące połączenie między miejscowościami Kaldenkirchen i Domodossola, które w dalszym ciągu będzie obsługiwane z dotychczasową częstotliwością.

CargoBeamer
fot. CargoBeamer

W przyszłości między portem w Duisburgu w Północnej Nadrenii-Westfalii a Poznaniem będą dostępne trzy przewozy tam i z powrotem w tygodniu. Trasa będzie obsługiwana wspólnie z grupą duisport, z którą spółka CargoBeamer niedawno nawiązała współpracę w ramach partnerstwa strategicznego. Pierwsze pociągi wyruszą w trasę na początku czerwca. Oprócz standardowych naczep będzie można przewozić przyczepy P400, kontenery, naczepy typu silos, przyczepy-chłodnie, a także towary niebezpieczne. 

Uruchomienie pierwszego terminala CargoBeamer w Calais

Druga nowa trasa firmy CargoBeamer połączy francuskie miasta Calais i Perpignan. Trasa będzie miała swój początek w pierwszym na rynku kompleksowym terminalu CargoBeamer, którego budowa wkrótce zakończy się w Calais. W perspektywie średnioterminowej baza firmy w tej miejscowości na północy Francji ma zostać przekształcona w międzynarodowy hub logistyczny, który będzie pełnić funkcję węzła transportu intermodalnego, łączącego Wyspy Brytyjskie z Europą Południową i Wschodnią. Połączenie między Calais a Perpignan będzie dostępne od 14 czerwca. Początkowo w rozkładzie znajdą się dwa przewozy tam i z powrotem w tygodniu. Od 5 lipca częstotliwość zostanie zwiększona do czterech kursów w obie strony tygodniowo.  

— Nowe połączenia między Duisburgiem a Poznaniem oraz między Calais a Perpignan to nasz kolejny ważny krok na drodze do stworzenia ogólnoeuropejskiej siatki intermodalnych połączeń kolejowych CargoBeamer, nad którą pracujemy od lat. Razem z naszym partnerem, firmą duisport, bardzo cieszymy się, że z Duisburga po raz pierwszy będziemy mogli dotrzeć na rynek wschodnioeuropejski. W przyszłości chcemy się jeszcze bardziej na nim skupić. Ponadto poprzez utworzenie połączenia Calais – Perpignan przygotowujemy grunt pod przyszłe przewozy na terenie Francji między kanałem La Manche a Morzem Śródziemnym oraz na Półwysep Iberyjski. Jednocześnie z niecierpliwością czekamy na uruchomienie naszego pierwszego kompleksowego terminala w Calais, który pokaże branży transportowej zalety naszej technologii na regularnym rynku. W perspektywie średnioterminowej będziemy w stanie przeładowywać tam w rekordowym czasie od sześciu do dwunastu par pociągów dziennie. Będzie to prawdziwy kamień milowy na drodze do bardziej przyjaznego dla środowiska transportu towarów drogą kolejową  – wyjaśnia Nicolas Albrecht, Chief Business Development Officer i członek trzyosobowego zarządu CargoBeamer.

Możliwość komentowania została wyłączona.

ARCHIWUM WPISÓW PORTALU

Najnowsze

Oferty pracy

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close