INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. LOGISTYKI – BRZEG DOLNY

PCC Intermodal S.A. – Spółka z branży transportu intermodalnego, należąca do międzynarodowej grupy kapitałowej PCC SE, zatrudniająca obecnie ponad 440 osób w sześciu oddziałach na terenie Polski, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor / Specjalista ds. logistyki
Miejsce pracy: Brzeg Dolny
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Zadania:
- koordynowanie procesów transportowych;
- obsługa dokumentacyjna;
- utrzymywanie stałego kontaktu z partnerami projektów, podwykonawcami, dostawcami usług transportowych;
- analiza rynku, weryfikacja zapytań, dobór narzędzi, raportowanie realizowanych zadań
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- dobra znajomość obsługi komputera i techniki prac biurowych;
- dobra organizacja pracy, odporność na stres;
- dyspozycyjność – gotowość do pracy zmianowej;
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę
Aplikacje
(C.V., zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji) należy składać na adres:
PCC Intermodal S.A. – Terminal Brzeg Dolny ul. Sienkiewicza 6,
56-120 Brzeg Dolny
lub e-mailem na adres: agnieszka.guszpit@pcc.eu
W tytule e-maila proszę umieścić nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko kandydata.
Spółka skontaktuje się jedynie z wybranymi kandydatami.