Partnerzy portalu

Bombardier dostarcza CARGOUNIT pierwszą z trzech lokomotyw TRAXX

Dostawa pierwszej lokomotywy wielosystemowej TRAXX dla nowego klienta w Polsce – firmy CARGOUNIT (Industrial Division), lidera na rynku wynajmu lokomotyw w Europie Środkowej i Wschodniej.

Bombardier dostarcza CARGOUNIT pierwszą z trzech lokomotyw TRAXX

4 września 2020 – Bombardier Transportation, globalny dostawca rozwiązań w zakresie mobilności i CARGOUNIT (marka handlowa firmy Industrial Division), lider na rynku wynajmu lokomotyw i taboru pasażerskiego w Polsce świętowali w Gdańsku przekazanie pierwszej z trzech lokomotyw BOMBARDIER TRAXX MS. Dostawę kolejnych dwóch lokomotyw wielosystemowych zaplanowano jeszcze w tym miesiącu.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom sprawdzone lokomotywy TRAXX, posiadające homologacją w kilku krajach i charakteryzujące się niskimi kosztami eksploatacji. Rozszerzanie floty o lokomotywy wielosystemowe stanowi kluczowy element strategii CARGOUNIT, która ma na celu zaspokojenie rosnącego popytu naszych klientów na nowoczesne lokomotywy przeznaczone do międzynarodowego transportu kolejowego w Europie Środkowej i Wschodniej”, powiedział Łukasz Boroń, Prezes Zarządu CARGOUNIT. Lokomotywy zostały dopuszczone do eksploatacji w siedmiu krajach (Polska, Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry i Holandia).

“Wraz z CARGOUNIT, największą polską spółką leasingową, zdobyliśmy kolejnego ważnego klienta na tym dynamicznie rozwijającym się rynku”, powiedział Peter Ammann, Szef jednostki Global Business Development Locomotives w Bombardier Transportation. “Nasz biznes lokomotywowy w Polsce zawsze był dla nas bardzo ważny i jesteśmy dumni, że nadwozia lokomotyw TRAXX produkowane są w zakładzie Bombardier Transportation we Wrocławiu – mieście, w którym swoją siedzibę ma też CARGOUNIT.”

Do eksploatacji w Polsce i krajach ościennych trafiło już ponad 240 lokomotyw TRAXX. W ciągu ostatnich 20 lat sprzedanych zostało ponad 2,300 lokomotyw TRAXX, w tym ponad 600 lokomotyw wielosystemowych TRAXX. Lokomotywy te są przeznaczone do ruchu w czterech głównych systemach zasilania sieci trakcyjnej w Europie, zapewniając również elastyczność i interoperacyjność niezbędne w zarządzaniu międzynarodowym transportem kolejowym w całej Europie.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close