Partnerzy portalu

Technologia Siemens Mobility pomaga w utrzymaniu dystansu między pasażerami w pociągach

Tagi: Siemens,

Firma Siemens Mobility rozwinęła technologię do monitorowania liczby pasażerów w pociągach, pomagając w bezpiecznym przemieszczaniu się i planowaniu rozkładu jazdy w czasie epidemii koronawirusa. Technologia wykorzystuje dane dot. obciążenia pociągu i jest stosowana w pojazdach Desiro 700 Thameslink oraz 717 Great Northern Moorgate obsługiwanych przez Govia Thameslink Railway (GTR) w Wielkiej Brytanii.

fot. Siemens

GTR wykorzystuje rozwiązanie do monitorowania liczby pasażerów wsiadających i wysiadających z pociągów na poszczególnych stacjach oraz do oceny ogólnego zapotrzebowania na każdej konkretnej trasie – wszystko to w dowolnych ramach czasowych. Technologia pomaga w organizacji przyszłego rozkładu jazdy, wydłużaniu pociągów lub dodawaniu dodatkowych kursów, w oparciu o dokładne i szczegółowe dane eksploatacyjne.

Rozwiązanie Siemens Mobility informuje o przekroczeniu maksymalnego obciążenia liczby pasażerów w pociągu powyżej 10% (wskaźnik ostrzegawczy) oraz powyżej 15% – w momencie którym bezpieczna fizyczna odległość staje się większym wyzwaniem.

Technologia Siemens Mobility była już wykorzystywana przez GTR do monitorowania temperatury i urządzeń pokładowych. Nowa funkcjonalność dot. zaawansowanego załadunku pasażerów została opracowana i wdrożona w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

Pomagając GTR w monitorowaniu fizyczne dystansowania pasażerów z wykorzystaniem nawet najdrobniejszych danych poprawiamy bezpieczeństwo pasażerów. To narzędzie ma potencjał także dla innych przedsiębiorstw kolejowych, które chcą bezpiecznie świadczyć swoje usługi – powiedział Sambit Banerjee, dyrektor zarządzający ds. taboru kolejowego i obsługi klienta, z brytyjskiego oddziału Siemens Mobility

To narzędzie pomaga nam monitorować i wspierać fizyczny dystans. Nasi partnerzy w Siemens Mobility dostarczyli tę innowacyjną technologię w rekordowo krótkim czasie. Zapewnia ona naszym zespołom kontrolnym i szkoleniowym dokładne dane i wgląd w korzystanie z pociągów Thameslink i Great Northern, dzięki czemu mogą one podejmować decyzje dotyczące planowania i tworzenia harmonogramów – powiedział Steve White, dyrektor operacyjny GTR.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Szanowny czytelniku Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej: Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Intermodal News Sp. z.o.o.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close