Move Intermodal zamówiło nietypowe kontenery do przewozu metali
Kässbohrer i Move Intermodal wdrożyli nietypowe nadwozie do transportu metali w zwojach. Move zdecydowała się zamówić 100 „kontenerofiranek”, które umożliwią transport palet w drodze powrotnej.
Nadwozie K. SWAU CC zostało zaprojektowane przez Kässbohrer i jest przystosowane do transportu zwoi metali oraz europalet. Kontener ten ma długość 45 stóp oraz kurtynowe boki, które ułatwiają rozładunek. Nadwozie to mieścić może 3 szpule lub 34 europalety. Move Intermodal w przeszłości korzystała z nadwozi 25-stopowych. Użycie kontenerów 45-stopowych pozwala zwiększyć ilość ładunków transportowanych w drodze powrotnej, co poprawia efektywność finansową operacji logistycznych.
— Skupiamy się na transporcie intermodalnym, który obniża wpływ na środowisko i zużycie energii. Regularnie ciężkie cewki były ładowane do pociągu za pomocą 25-stopowych pojazdów wymiennych. Jednak te kontenery powodowały straty z powodu nieodpowiedniej wysokości wewnętrznej i długości przestrzeni ładunkowej podczas transportu powrotnego. Jako Move Intermodal potrzebowaliśmy bardziej wydajnego i solidnego sposobu transportu ciężkich cewek i byliśmy pewni, że Kässbohrer był właściwym partnerem do opracowywania innowacyjnych rozwiązań. Do naszej floty dodaliśmy 100 pojazdów Kässbohrer Coil Swap Body. Za pomocą ścian wewnątrz nadwozia można przewozić ciężkie cewki bez użycia kłonic, które zapewniają łatwość obsługi i oszczędzają czas. Cieszymy się, że wraz z naszym niezawodnym partnerem Kässbohrer opracowaliśmy nowy, innowacyjny pojazd, który zapewnia korzyści podczas transportu metali w zwojach — powiedział Luc Driessen, dyrektor generalny Move Intermodal.
Kontenerofiranki wyposażono w 6 par mocowań dla szpul oraz muldę, co pozwala na przewóz zwojów o średnicy do 2 metrów.