JF Hillebrand przechodzi rebranding
Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, po tegorocznych obchodach 175-lecia działalności, ogłasza rebranding i dalsze plany rozwoju.

1 października Grupa zmieniła nazwę na Hillebrand, łącząc pod jedną marką wcześniej przejęte spółki Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group. Zmianie uległ też logotyp firmy.
Celem rebrandingu jest wzmocnienie marki Grupy Hillebrand na globalnym rynku beverage zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą do roku 2023. Zmiana nazwy na Hillebrand, łączy się też z odświeżeniem tożsamości marki. Podkreśleniem są żółte elementy narożne użyte do oprawy loga, symbolizujące obie ręce, których używa się wtedy, kiedy należy obchodzić się ostrożnie z czymś ważnym.
Wraz ze zmianą nazwy, Hillebrand kontynuuje też realizację ambitnego planu rozwoju. Do 2023 roku, operator zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych. Hillebrand planuje też kolejne przejęcia – od 3 do 5 firm, które pozwolą poszerzyć wachlarz usług i portfolio klientów, m.in. o dostawy komponentów do produkcji tj. słód czy chmiel, stale też rozwija usługi premium, a także usługi dla enoturystyki.
Hillebrand, jednocząc przejęte wcześniej spółki: Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group, teraz oferuje swoje rozwiązania logistyczne pod jedną marką. Polski oddział Hillebrand działa od 2013 roku, mając obecnie w portfolio największych graczy rynku alkoholowego i odgrywając strategiczną rolę w globalnej strukturze Grupy Hillebrand.